uNtuk kOwg yG tErbaCe BloG niEh...

untuk kowg yg terbce@sengaja bce blog aku niey...

"sowie yea...blog aku nie mmg ibarat diari bg aku,,,di cni la tmpt aku luahkan perasaan aku terutamanya sal my lovely ZULFAHMEY ZULKIFLY....mesti kowg ase jemu sbb xada ctew len an??tp aku xkisah pon...sbb nie blog aku...so skew aty aku lar!!hahahhaha..."

Monday 22 August 2011

cTeW b aND AyG

10 hari....bkn stu tempoh yg sekejap untk aku jd sekeras nie...tempoh yg sering mencabar kesabaran aku,,,aku mmg xblh hdup tnpa dia...semua bnda akn igtkan aku pd dia...
  
   ble aku tgk jln rye,aku igt ag saat ktew p jln2 sme2 smbl2 2 kau sempat ag usik aku dan aku blh laq cubit kau wlupun time 2 kau tgh bwak mtor...ble aku tgk aiskrim laq,aku igt ag saat 2 mse aku tgh pose,aku mengamuk2 nk mkn aiskrim untk berbke,tp kau xbg...stu ary aku merajuk...hehehehhehe...


   ble aku pndg penyapu laq,,aku terigt mse aku ngah kjew dlu...kau skew ngat tgk aku time aku tgh sapu smph,,pastu kau mezti mcj(waa,,rajin nye wife b!!!)....sweet sgt time 2....ble aku pndg kdai mkn laq...aku terigt time aku mula kjew dlu..aku ambl order tnpa pndg pun mke customer,and 2 la yg bt kau jth cinta pd aku an....


  smpy skrg...kau blm thu ag an pew yg aku ase time 2...ble adk aku bgthu ada mamat mntk num fon,wah!!!hati aku terus berdebar2...aku 2gu mcj kau..lastly 3 ary lps 2 aku terima mcj..tuhan jew thu perasaan aku time 2!!!aku ase nk bgthu stu dunia jew...sepjg tempoh perknlan ktew,,kau sering meluahkan perasaan dengan beraninye...wlupun aku sering menolak tp kau ttp 2gu aku..kau ttp sbr menunggu untk aku bls cinta kau...


  akhirnye aty aku mula tertwan ngan kesbran kau...sepjg perknlan ktew kau sering mengalirkan ai mata..jahat an aku??tp apa yg aku bt 2 hnye untk menguji kau...akhirnye aku laq yg sering menitiskan ai mata kerana kau...kau sgt sbr melayan setiap karenah aku...xpnah aku jmpe owg sesbr kau...kau sggp ltkkan minat kau d tempat kedua..kau rela pasukan kau klah semata2 nk jga aty aku...

  plg aku igt smpy skrg,,kau sggp pergi ke tumpat semata2 nk dptkan kuih untk aku...wah!!!time 2 aku da jatuh cinta bt kx ke 4 pd kau...setiap kx aku skt,kau la yg rajin anta aku ke klinik...tiap kx time aku perlu mkn ubt,kau mezti mcj@call...sweet an ktew time 2,,,setiap kx aku xchat,,kau mezti akn berkeras untk anta aku wlupun kau cbuk,,,time aku dpt result ttg penyakit aku,,kau selalu ckp"penyakit blh d ubati yunx,,yg pntg rjin mkn ubt"..aku thu kau cdh,,tp kau ttp kuatkan aty kau agr dpt jga aty aku..kau lyn aku ngan bek sgt semata2 xnk bg aku sedar yg aku punya kekurangan,,,
  
  setiap kx aku nk kuar,kau mezti akn "pemandu" suka rela aku...aku thu,,kau nk lindungi aku an...kau xnk pew2 jd pd aku..kau thu aku lembik..tp alasan yg kau selalu gne tiap kx aku menolak ialah kau xnk ase curiga sbb 2 kau nk anta aku...aku thu di sebalik kata2 kau 2 sebnrnya kau bmbg akn jd pew2 pd aku sbb aku kurang chat an...wlupun kau sering mendiamkan dry ble kwn2 ktew mengusik tp aku thu apa yg bersarang di aty dan fkran kau...


   pd awl perknlan ktew mmg mak xskew kan kau hnye kerana m.wae..dia la yg sering menjadi batu api lam perhubungan ktew...dia sering menyebarkan fitnah kpd ktew,,,tp berkat kesbran ktew,akhirnya kedua2 belah pihak keluarga dpt terima ktew...mungkn kerana 2 jua ktew telah melangkah sejauh nie...tp bt kx keduanye ktew berdepan situasi yg sme...tp bezanya kx nie ktew xdpt bersme2 untk tempuhi saat nie kerana jarak dan waktu yg memisahkan ktew..


  aku xkan bgthu pd kau punca sebnrnye knp hal nie terjd n siapa yg telah melakukannye..aku thu,keadaan akn bertmbh buruk klu kau thu,,,kau tentuye akn tegakkan keadilan demi aku...aku da masak ngan perangai kau...xpew la syg..bersbr ep..andai aku msh punya waktu untk betulkan semua nie akn aku lakukan sebelum aku 'pergi'...aku xkan biarkan owg yg aku syg jd mangsa fitnah...


  kdg2 aku mula ase yg keptsan aku dtg ke poli nie stu keptsan yg slh..klu aku xdtg ke cni mezti bnda nie xkan terjd an???berat aty aku ble aku thu aku dpt twran ke UITM d ngri johor,,,wah!!!sehari perjlnan dri qlate...xsggp aku nk berpisah sejauh 2..aku tolak twaran 2,,ble dpt twran dri poli laq,aku jua mahu menolak tp kerana kau yg beria2 nk aku dtg..aku ikt keptsan 2..bia la,,selama nie kau da byk berkorban untk aku...mungkin sekarang giliran aku laq..aku dtg ke cni ngan perasaan yg kosong..yg aku thu,aku d cni kerana kau!!!!aku tabahkan aty untk berjauhan ngan kau..aku bljr hdup berdikari..aku bljr bli brg tnpa bantuan kau..aku bljr cri kwn wlupun hnye kau owg yg plg rpt dan plg memahami aku..


   pew yg jd skrg nie sebnrnya tnpa kerelaan aku,,,tp aku terpksa juga gunakan kesempatan nie agar kau membenci aku..dan agar kau dpt tumpukan perhatian pd pelajaran....selama nie kau da ckup byk menjaga aku...smpy kdg kala aku terlupa yg aku xpnah dpt ksh syg seseowg lelaki yg bernama PAPA...kau thu x pew yg jd peneman aku time aku sunyi??hnye la mcj2 kemesraan ktew..gmbr2 ktew bersme..dan AIR MINERAL yg kau blikan pd pertemuan terakhir ktew...aku nk sgt jd mcm dlu..tiap2 ptg 2gu kau blik dari men bola n bt mke mengejek tiap kx kau membebel....yg plg aku wndu..time kau kejar aku tiap kx aku xnk mkn ubt n mkn nsi...time 2 aku ase mcm dunia nie hnye tmpt ktew berdua...

No comments:

Post a Comment