uNtuk kOwg yG tErbaCe BloG niEh...

untuk kowg yg terbce@sengaja bce blog aku niey...

"sowie yea...blog aku nie mmg ibarat diari bg aku,,,di cni la tmpt aku luahkan perasaan aku terutamanya sal my lovely ZULFAHMEY ZULKIFLY....mesti kowg ase jemu sbb xada ctew len an??tp aku xkisah pon...sbb nie blog aku...so skew aty aku lar!!hahahhaha..."

Wednesday 17 August 2011

aRy NiE PunYe stoRy

uh,,,,ary nie macam2 hal telah aku lalui....
first aku bgn lwt(walaupun da tdw awl semlm)....
terpaksa p kls nek motor,,,(wah,hbs tudung aku kena angin,,he3)..
masuk laq kls lwt,terpksa nyanyi dpn kls(kna denda la).....
malu tul...pew pun,,,aku mmg hpy ary nie...
krenye mod gler2 la....huhuuhuuhu.....
tetbe laq mlm nie aku terigt kat si dia mlm nie...
mmg rindu yg x dpt d tgg ag...
aku da cbe tpu aty aku...aku da cbe lpekan dia,,tp xblh...
sdh tul...b..ayg still sygkan b...wlupun ayg da xhiraukan b,,tp aty ayg still mlik b,,,b...ayg terpksa bt begitu demi ktew berdua...
maafkan ayg...ayg nk b thu,ayg tgh bljr hdup tnpa b,...wlupun ayg x berjya tp ayg msh cbe tau???doakan kejayaan ayg ep???huhuhuhuhuu...
~~~kadang2 ktew terpksa tpu aty ktew wlupun ianya terlalu berat untuk di lakukan~~~

No comments:

Post a Comment