uNtuk kOwg yG tErbaCe BloG niEh...

untuk kowg yg terbce@sengaja bce blog aku niey...

"sowie yea...blog aku nie mmg ibarat diari bg aku,,,di cni la tmpt aku luahkan perasaan aku terutamanya sal my lovely ZULFAHMEY ZULKIFLY....mesti kowg ase jemu sbb xada ctew len an??tp aku xkisah pon...sbb nie blog aku...so skew aty aku lar!!hahahhaha..."

Monday 17 October 2011

ctEw LuCU diPaGI aRY (18/10)

   hahahaah,,,,nk ubah keadaan??koe tuhan kew???time koe bt ada koe fkr apa akibatnye nanti???ada??time nk mntk maaf pndy laq koe guna nma nabi....lau koe btl2 warak,,,koe mesti tau pew akibat dan pemblsannye menyebarkan fitnah...an????koe jgn mimpi la nk dptkan maaf aku,,,,smpy aku pejam mata nie aku xkan maafkan koe...koe la punca semua nie...knp??koe igt klu aku da berpisah ngan fhmy,aku milik koe r??hahahahah....bermimpi di siang hari la koe....simpan la angan2 koe 2...aku xkan berpaling dri cinta dia....
   
   yg plg lucu ag,koe 2 xsedar dry...koe igt aku akn tgglkn fhmy just nk couple ngan PENANGIH DADAH mcm koe kew??lgi kan fhmy yg xada perangai mcm koe aku blh membebel tiap2 ary,lau ngan koe maunye gler la aku...hahahhaha....koe skew ep bt lwak,,,,konon nk betulkan keadaan sedangkan koe sebnrnye nk ambil kesempatan....koe ngan fmly koe sma jew,,,,ada aty nk bt aku jd menantu diaowg???hahahhahahah...WTH la.!!!!

NYAWA AKU
PEMUSNAH
pew kata lau koe bandingkan dry koe ngan fhmy....cbe2 la koe fkr2kan.....

No comments:

Post a Comment