uNtuk kOwg yG tErbaCe BloG niEh...

untuk kowg yg terbce@sengaja bce blog aku niey...

"sowie yea...blog aku nie mmg ibarat diari bg aku,,,di cni la tmpt aku luahkan perasaan aku terutamanya sal my lovely ZULFAHMEY ZULKIFLY....mesti kowg ase jemu sbb xada ctew len an??tp aku xkisah pon...sbb nie blog aku...so skew aty aku lar!!hahahhaha..."

Friday 28 October 2011

seKarANg....

    erm.....kehidupan yg plik!!!hahahhahaha......pew2 pun aku hope aku blh jlni kehdpan nie ngan setabah yg mungkin.....tp blh kew??keadaan mkin huru hara....knp aku yg jd mangsa semua nie??knp bkn owg len??knp asyik aku jew??aku pon lemah gax...aduh!!!aku tao la xbek merintih....tp aku xkuat....erm...bia la....


    ahh!!!pew pon aku hope lps 16/11 nie aku dpt bina hdp bwu....tp mcm mna eak??xthu la...serah pd takdir la...tkdr 2 ag pntg....xkan la aku nk melawan takdir laq??an??thanx pd yg mengembalikan hak aku....thu kah kalian??kerana perbuatan kalian...hati aku luluh....aku ase xada ag ruang di ats muka bumi nie....knp semua nk nafikan hak aku???sbb aku kecil??aku xmatang???tp aku thu kalian akn mendpt blsan bg setiap perbtan kalian pd suatu ary kelak...aku xmao mntk apa2...ckup la kembalikan hak2 aku....jgn nafi kan ag....mungkin aku perlu kan  suatu ary kelak....aku jua bkal menjd tua seperti kalian kelak....aku harap sgt kalian fhm.....

No comments:

Post a Comment