uNtuk kOwg yG tErbaCe BloG niEh...

untuk kowg yg terbce@sengaja bce blog aku niey...

"sowie yea...blog aku nie mmg ibarat diari bg aku,,,di cni la tmpt aku luahkan perasaan aku terutamanya sal my lovely ZULFAHMEY ZULKIFLY....mesti kowg ase jemu sbb xada ctew len an??tp aku xkisah pon...sbb nie blog aku...so skew aty aku lar!!hahahhaha..."

Monday 29 August 2011

uRm...b PerLu Thu nIe....

esk da rye tau??tp npew aty nie mcm xhpy jew...aku da cbe untuk sembunyikan tangisan nie...tp aku gax manusia biasa yg xmampu berbhg pd dry sendry...uh...tiap2 ptg aku berharap dia akn lalu depan kedai nie....aku xksh wlupun xdpt memeluk dry nye ag...tp aku berhrp agar dia chat wlupun aku thu dia tgh kecewa...
   b...ble perg bazaar xd an..ayg sedih sgt,,,b pnah janji tau untk bwa ayg ke bazaar ramadan pda ary akhir....b...ayg xthu mcm mna ag nk luahkan kesdhan di aty nie...ayg pun trut terseksa seperti b....ayg nk sgt peluk dry b..ayg wndukan kucupan bibir b 2....wndu sgt...b jgn isau tau??wlu apa pun jd,cinta ayg nie ttp milik b...ayg still xdpt trima owg len untk ganti dry b...bg ayg,,hanye b pelengkap hdup ayg....
  ssh nk cri owg yg fham sal ayg sme mcm b..ssh sgt,,,b...skrg nie keadaan ayg da mkin teruk...tulang 2 da mula menghampiri buah pinggang ayg...tulang belakang ayg maybe di masuk kan besi....tp ayg redha jew...pew pun ayg da xperlu isau apa reaksi b ble thu sal nie...sbb,,ayg mmg xkan bgthu spew2...
   b...10/9 nie maybe ayg akn ke plkn...b jga dry elok2 ep??jgn isaukan ayg ag...pndy2 la ayg jga dry ayg 6t....ayg akan gunakan kesmptan nie untk hdup berdikari tanpa bntuan b and spew2...bia la ayg lepaskan segala tekanan ayg d sna.....
  b...ayg terseksa tul tggl kat umah....nk tgk gmbr b pun kna sembunyi2...ary2 family ayg akn marah ayg klu tgk ayg termenung....mereka akn mezti ckp yg ayg igtkan b...mmg 2 kebnran nye..ayg terpksa terigtkan b lam keadaan sembunyi...b thu x betapa seksanya ayg???b ase x mcm ayg ase??
   b...ayg tggu mcj2 b tiap2 mlm...tp ayg sering kecewa....xpew...ayg thu b bz an??
d sbbkan esk rye..ayg nk mntk ampun dan maaf ats segala slh dan slap ayg selama nie...halalkan segala mkn minum ayg...halalkan juga setiap titis air mata b bt ayg selama nie....b...ayg ada mskan mknan kesukaan b...tp ayg xthu b sudi mkn @ x...klu b mkn mknan 2 mezti b thu spew yg msk...b ptt berterima ksaih pd sepupu b sbb sudi jd posmen ayg....wlupun mkanan 2 xsdp mcm yg ayg mama b mskkan,,tp ayg da mskkan dgn penuh kasih syg...ayg harap 2 bkn mskkan terakhir ayg bt b...ayg harap lps nie ayg dpt msk kan untk b tiap2 pg,tgh hari dan mlm...wlupun b ckp ayg msk x sdp,,tp ayg ttp nk msk gax,,,bab owg tua2 pnah ckp..kasih syg 2 dpt d eratkan melalui masakan....btul x b??b,,,ayg sdh tau sbb ayg mezti xdpt cium tgn b pd pg rye,,jgn kta cium tgn,,nk tgk muka b pun tentu ag blh....

No comments:

Post a Comment