uNtuk kOwg yG tErbaCe BloG niEh...

untuk kowg yg terbce@sengaja bce blog aku niey...

"sowie yea...blog aku nie mmg ibarat diari bg aku,,,di cni la tmpt aku luahkan perasaan aku terutamanya sal my lovely ZULFAHMEY ZULKIFLY....mesti kowg ase jemu sbb xada ctew len an??tp aku xkisah pon...sbb nie blog aku...so skew aty aku lar!!hahahhaha..."

Tuesday 30 August 2011

percaya x klu aku bgthu yg aku telah berkunjung ke rumah owg yg telah memusnahkan hidup aku????lucu an???aku nk sgt jumpa ngan owg 2....tp erm xdpt......aku nk tnya sgt apa keuntungan yg dia dpt ngan bt g2....uh...pg2 ary ag aku da menitiskan ai mata.....pd pg rye laq 2.....ntah knp aku jd g2...??aku mmg sensitif semlm....pntg kna marah ckt,,,,aku mula la ase mse mhu lari kpd fhmey....skrg aku ase hnye dia mampu lindungi aku!!!tp syg dia terlalu jauh dari aku.....aku x mampu nk kejar ag....xmampu!!!
    
   sedih tul ase d aty nie ble tgk owg len berbhgia bersma psgan masing2 d pg rye sdgkan aku,,,,hanye mampu mengalirkan ai mata pd pg rye....mcm mna la aku nk hadapi untuk thun seterusnya?????terlalu berat dugaan aku terpkse tempuhi!!!ya Allah....tlg la hamba mu nie....hamba Mu nie terlalu lemah untk hadapi semua 2....
   
    ble la aku dpt jmpe ngan dia??nk sgt tgk dia senyum wlupun skrg dia da jarang senyum....uh...ntah knp la aku still xdpt terima kenyataan yg dia da jauh dari aku.....knp?????????????!!!!!!!!!!!!!tlg la sedarkan aku....mungkin apa yg p-qa 2 btul.....

No comments:

Post a Comment