uNtuk kOwg yG tErbaCe BloG niEh...

untuk kowg yg terbce@sengaja bce blog aku niey...

"sowie yea...blog aku nie mmg ibarat diari bg aku,,,di cni la tmpt aku luahkan perasaan aku terutamanya sal my lovely ZULFAHMEY ZULKIFLY....mesti kowg ase jemu sbb xada ctew len an??tp aku xkisah pon...sbb nie blog aku...so skew aty aku lar!!hahahhaha..."

Thursday 13 October 2011

kehiDUpAn aKU sEkaRAng....

  urm,,,,ntah knp la ngan aku...??sejak dua tiga hari nie aku mkin sensitif??adakah kerana aku mkin ase sunyi @ kerana aku ase dry nie terlalu menyibuk???uh....aku bengang gler ngan adk aku,,,,skew sgt pk bkn2 sal aku...sdgkan aku juz tlg mak jew...aku cbe untk bhgiakan aty semua owg...ttg aku xpew...aku da xksh hdp mcm mna sekx pun....aku da bljr untk redhai setiap takdir yg menimpa aku asl owg yg aku syg hdp tnpa mslh...semua nie kerana dia....


  pew yg best ialah tiap2 pg mse aku tlg mak kat gerai...mesti aku dpt tgk fhmy lalu kat dpn umah nk p sek....andai itu takdir bt aku...aku rela..bia la aku xdpt memiliki dia.,,,asl aku still dpt tgk dia wlupun dri jauh....urm....semlman aku xdpt tdw ble aku thu yg dia bwu sjew kehilangan nenek dia...aku nk msj dia,,,tp...aku tkt aku mkin tmbhkan mslh dia laq ble aku msj dia...bia la agpun aku tgk koe da oky hdp tnpa aku,...semoga bhgia tnpa aku...bia la aku terus begini....hanyut ngan secebis kenangan yg tlh koe bg selama hampir 8 bln perknlan ktew....pew pun aty nie still milik koe....


  xmau r ctew sal sdh2 jew....pew pun aku nk share gak yg aku dpt 45/50 mse ujian undang2 untk bt lesen!!!hahahahhaha,,,,,mmg aku xpercye....aku bkn stdy pun sal undang2 2...main hentam jew....hahahhaha....pew pun aku still bersyukur...mungkin Allah S.W.T nk tlg aku....hope dpt lesen lam mse terdekat nie....

No comments:

Post a Comment