uNtuk kOwg yG tErbaCe BloG niEh...

untuk kowg yg terbce@sengaja bce blog aku niey...

"sowie yea...blog aku nie mmg ibarat diari bg aku,,,di cni la tmpt aku luahkan perasaan aku terutamanya sal my lovely ZULFAHMEY ZULKIFLY....mesti kowg ase jemu sbb xada ctew len an??tp aku xkisah pon...sbb nie blog aku...so skew aty aku lar!!hahahhaha..."

Friday 7 October 2011

maAfkaN aKue....

   asenye da lme xcoretkan apa2 kat cni...urm,,,mkin lme mkin mls nk igt apa2...sbb 2 la jrg update blog nie...bia aku teruskan hdp aku gni..tnpa apa2 ikatan...urm...bkn xada yg cbe mengetuk pintu aty nie...tp aty nie xpnah berpaling dri memandang cnta dia,,,,wlupun skrg dia da xada d smpg aku..namun aku hrp yg dia akn oky...mklum la stpm da hmpir tiba,,,,


   aku laq yg ase takut...bkn takut kerana exam da xlma ag...tp kerana dia bkl meninggalkan aku xlme ag....sjk tempoh ary ag dia da bercdg untk ke kuala lumpur setelah selesai stpm....urm...aku hope sgt dia xkan berubah aty...aku selesa ngan keadaan skrg...wlupun aku xdpt jmpe dia @tgk dia namun aku still 'dekat' dgn dia...pew pun aku selalu doakan agar dia hppy selalu....


   skrg nie aku tgh biasakan dry ngan hdp mcm nie...bg aku..nie la dugaan bt aku....dan tuhan xkan bg ujian bg hambanya yg xmampu tempuhinya...maybe nie takdir bt aku,,,,..xpew la...ckup la aku hdp ngan kenangan semlm,,,,kenangan yg selalu bermain d igtan aku..kenangan yg mampu bt aku tersenyum sowg2...dan kenangan yg byk memberikan aku kekuatan untk hdp!!thanz dear...aku tetap cntakan koe...maaf sbb aku mkin nkl skrg...xpnah terlintas d fkran nie untk mengkhianati cnta ktew....hnye kau impian aku,,,,!!


    skrg aku da fhm erti pershbtan....pershbtan 2 xkan pnah kekal!!time ssh jew bwu shbt 2 cri ktew,,time sng@hppy...jgn hrp la seseowg shbt 2 akan cri ktew...2 la erti pershbtan yg aku fhm..thanz la pd shbt yg da bt aku mcm 2...aku anggp koe mcm adk beradk aku...tp nie blsan koe pd aku,,,aku rela ssh p bli hdh untk bufday koe...tp ble aku tgk koe da ckup hpy....aku btlakn niat 2...bia la aku buang hdh 2...mmg koe da x igt aku an??lau dlu kau selalu mcj aku,tegur aku...tp skrg...jgn ckp sehari sekx nk mcj...seminggu sekx pun x...lau 2 erti pershbtan bg koe,thanx jew la sbb sudi jd shbt sesaat aku!!n maafkan aku,lau aku ckp aku skt aty ngan koe...



    pew pun thanx pd my bFf,mas...koe selalu fhm keadaan aku...koe mmg kwn sejati la..aku xkan dpt cri gnti kwn yg sme mcm koe...syg koe sgt2!!!

2 comments:

  1. mcm nie lah .
    aku suke bile kau dah mule nak epi . (:
    kem salam mas eyh .
    ^^

    ReplyDelete