uNtuk kOwg yG tErbaCe BloG niEh...

untuk kowg yg terbce@sengaja bce blog aku niey...

"sowie yea...blog aku nie mmg ibarat diari bg aku,,,di cni la tmpt aku luahkan perasaan aku terutamanya sal my lovely ZULFAHMEY ZULKIFLY....mesti kowg ase jemu sbb xada ctew len an??tp aku xkisah pon...sbb nie blog aku...so skew aty aku lar!!hahahhaha..."

Thursday 1 September 2011

keBahaGiaan LaM perPisAHan...

happy tul semlm,,,xsangka laq dia reply mcj aku,,,wah!!!!!cian kat dia...tgk crew mcj pun aku thu yg dia msh ag terseksa,,,ya Allah,,,andai 2 takdir bt kami,,kami terima ngan redha,,tp tlg la hapuskan igtan kami terhdp stu sma lain.....bak kata pepatah berat mata memandang,berat ag bahu memikulnya....2 la situasi yg aku dan dia sedang tanggung skrg....


  aku thu kau msh sygkan aku,,tp kau xnk akui an??kau tkt aku akn menaruh hrpan pd kau ag,,,tp pew2 pun yg terjadi,kau akn still jd pemilik aty kecil nie,,,,wah!!!aku pun xthu apa yg hebat ttg kau sampai aku jd mcm nie,,,,mkin kuat meraka menentang hbgan ktew,,mkin kuat aku menyayangi kau....plik an???uh....


  b...wlupun mcj2 b bt kan aty nie terluka namun,,,,aku tetap menghargai setip baris mcj2 tersebut.....akn aku smpan,,,,aku thu,,kau pun terluka ngan keadaan nie,,,tp bersabar la syg,,,andai jodoh ktew bersma,,aku akn terima segala cbran dan rintangan yg mendtg,,,,hnye kau yg mampu bhgiakan aku,,,,HANYA KAU!!!!!!!!!!
  
  aku ase sdh sgt semlm ble aku skt xada pun owg yg hiraukan aku kecuali kau,,,kau terus cemas ble aku ckp yg aku xwpe chat,,,kau mula membebel suh aku mkn ubt,,,teresak2 aku menangis,,,bukan kerana cdh,,,tp kerana keprihatian kau pd aku...aku mula terkenang mse2 dlu,,,,tp syg,,,skrg kau xblh bwa aku ke hosptl ag,,,kau hnye mampu menyuruh dari jauh,,,,,seksa an keadaan ktew??


  wlu apa pun terjdi,,,aku xkan melupakan kau!!!xkan sme sekx,,,aku cdh sgt ble kau suh lupakan kau,,,,,bkn mdh untk aku lakukan 2,,,,ibarat memisahkan jasad dan roh,,,urm,,byk sebnrnya kata2 yg ingin aku luahkan semlm,,,tp aku sedar kau bukan milik ku lagi,,,bia la kata2 itu tersimpan lam aty nie...aku da biasa menanggung keslhan owg len,,,,da biasa sgt,,,,
  
  thanx ats semua nsht2 kau,,,kerana nasihat kau la membuatkan aku sering berfkr baik buruk seblm melakukan apa2 jua tindakan...kerana kau jua aku masih di cni,,,klu x,,,tentu da lme aku bwa dry nie jauh dri semua owg.....aku mmg tekad nk bt g2 lau keadaan di cni x berubh,,,,,

No comments:

Post a Comment