uNtuk kOwg yG tErbaCe BloG niEh...

untuk kowg yg terbce@sengaja bce blog aku niey...

"sowie yea...blog aku nie mmg ibarat diari bg aku,,,di cni la tmpt aku luahkan perasaan aku terutamanya sal my lovely ZULFAHMEY ZULKIFLY....mesti kowg ase jemu sbb xada ctew len an??tp aku xkisah pon...sbb nie blog aku...so skew aty aku lar!!hahahhaha..."

Thursday 15 September 2011

1+1=0

  cdh laq bler dgr ctew sal my bff,,,fika....sbr ep yunx...2 dugaan buat koe skrg...dugaan aku ag besar..tp aku tbh jew sbb tuhan hnye bg dugaan 2 hnye untk uji kemampuan ktew...btul x yunx??mmg aku tgh sdh dan down...tp aku mesti teruskn hidup nie kerana perjlnan aku msh pjg selagi malaikat x menjemput aku untk kembali ke rahmatullah...


  mmg berat untuk merelakan pemergiaan dua insan yg aku amat kasihi...namun aku sedar,,itu ada la dugaan buat aku...yea..aku harus jd seowg yg tabah...betul x??mula2 fhmy pergi meninggalkan kau kerana mak...aku da mula redha sbb aku fhm..dia perlu bjr n aku xnk menjatuhkan maruah dia ag ngan merayu pd mak,,,,,dia pun mesti nk ada life yg bwu...aku mula redha ttg pemergiaan dia sjk mlm 2 ag...


   xsmpy dua hari selepas fhmy pergi...mek pula telah pergi meninggalkan aku...untuk selama2 nya...dugaan mkin bertmbh dan mkin berat...mula2 aku x redha...tp aku xnk mek cdh kerana aku....bia la aku hidup tnpa dia...tp yg penting aku thu dia sygkan aku,,,aku da lega kerana seblm arwah mati,aku da jga dia smpy la arwah menghembuskan nafas terakhir....yea,,,aku thu selepas nie aku akn di himpit oleh pelbagai masalah...namun  aku tetap redha kerana aku thu mek da bt segala2 nya seblm dia pergi...aku akn pertahankan hak aku!!aku xmau jd mcm dlu ag...ckup la aku di perbodohkan dlu,,,,tp skrg aku ada la mimi yg bwu...yg kowg x dpt jangka ag tingkah laku aku n aku bebas untk kemna2 skrg kerana mek da xada....aku da jd yatim piatu wlupun aku msh  ada ibu bapa...namun aku msh igt pesanan mek,,,mek mahukan aku tggl di cni smpy ke anak cucu aku,,,uh...mmg ssh untuk aku lakukan,,,,


   kepada kalian semua,,,tq,,mimi akn berubh jd owg len namun kalian x perlu nk hairan ngan perubhan nie...kerana ini slh stu permintaan kalian...maafkan mimi semua......................

No comments:

Post a Comment