uNtuk kOwg yG tErbaCe BloG niEh...

untuk kowg yg terbce@sengaja bce blog aku niey...

"sowie yea...blog aku nie mmg ibarat diari bg aku,,,di cni la tmpt aku luahkan perasaan aku terutamanya sal my lovely ZULFAHMEY ZULKIFLY....mesti kowg ase jemu sbb xada ctew len an??tp aku xkisah pon...sbb nie blog aku...so skew aty aku lar!!hahahhaha..."

Monday 12 September 2011

pErteMUan TerAKhiR.........

  pertemuan yg terakhir,,,,yea,,,,pertemuan yg septtnye menggembirakan aku,tp jd sebliknye,,,yunx,,,maafkan aku,,,jika tidak kerana aku,,,kau mesti xkan jd gni...krana aku!!!!aku mmg xkan trima takdir nie kerana ia berlaku di sbbkan aku...


  dipertemuan xd..ktew telah berbicara dari aty ke aty,,,mungkin apa yg kau ckp 2 btul,,,ktew xmungkin kan bersatu...xmungkin selagi aku masih tggl lam keluarga aku,,,mungkin aku ptt bt bnda yg bkn2...ptt kew??


 pew la slh kau pd mak smpy dia hina kau mcm 2 sekx...aku thu kau terseksa an??tp aku xmampu bt apa2...aku hnya mampu meluahkan nye ngan ai mata,,,,,,,,aku da tekad...aku still akan ke perlis...aku xnk berada d smpg keluarga yg selalu menyebabkan luka d aty nie...bia la aku bwa dry ni....


  n kpd mereka yg da jemu ngan aku...maaf,,aku hnye melawan mslh aku ngan ai mata jew,,,hnye 2 yg mampu aku lakukan,,,aku gax da ubah keputusan untk operate 2,,,biar la aku sllu skt...bia...!!!aku rela hidp skt gni ats alasan untk lupekan fhmy...tp aku thu,,xsemudah 2,,,,


 buat fhmy yg selalu aku cintai dan rindui....maafkan aku syg...aku fhm,,,mulai ary nie,,,aku xkan cri kau ag..xkan,,,,aku thu kau byk hal untk difkrkan ag,,,maaf..aku thu kau terpkse melpakan aku,,,aku thu dan fhm,,,,,,,,akn aku simpan kenangan cinta ktew wlupun ia berakhir tnpa kerelaan ktew...pk2 kan la syg,,,aku yg terpkse menipu dry sendry nie,,yg terpkse berhdapan ngan owg2 yg xfhm aku,,,xd aku nk sgt peluk kau...tp aku thu,,skrg nie aku da xada apa2 mkna bt kau ag,,,xada...terima kasih kerana kau sapu setiap titis ai mata xd,,,


  andai itu kx terakhir aku memandang kau,,aku redha,,tp bkn ngan titis ai mata mu,,aku da xnk tgk kau menangis kerana aku,,,tp kau tetap menangis,,,berakhir sudah episod cinta ktew!!!!


   

No comments:

Post a Comment