uNtuk kOwg yG tErbaCe BloG niEh...

untuk kowg yg terbce@sengaja bce blog aku niey...

"sowie yea...blog aku nie mmg ibarat diari bg aku,,,di cni la tmpt aku luahkan perasaan aku terutamanya sal my lovely ZULFAHMEY ZULKIFLY....mesti kowg ase jemu sbb xada ctew len an??tp aku xkisah pon...sbb nie blog aku...so skew aty aku lar!!hahahhaha..."

Sunday 18 September 2011

hArAPaN aKUe...

  harapan aku lepas nie semua akn oky mcm sekrg.....aku da xmao hidup mcm dlu ag...thanx semua kerana kalian x biarkan aku ase kehilangan....kowg lyn aku ngan bek sekx....urm,,,,pew pun aku hrp ia kekal...aku da xmao apa2 ag lam hidup nie...kecuali secalit kebhgiaan untk hari2 mendtg...


  fhmy...sowie...bkn aku da twar aty tp aku da xsggp tgk koe jatuhkan maruah koe ngan merayu2 pd mak,,,aku gax xnk apa2 kejadian buruk terjd pada mama....aku cygkan mama mcm mak sendry,,,jd lau pew2 jd pd mama,aku xkan maafkan dry aku sendry...agpun aku xnk maruah family koe tercemar kerana aku....bia la aku simpan cinta nie,,,aslkan koe hpy and chat selalu,2 da buat aku hpy....akn ku simpan cinta nie bt koe selamanye....

No comments:

Post a Comment