uNtuk kOwg yG tErbaCe BloG niEh...

untuk kowg yg terbce@sengaja bce blog aku niey...

"sowie yea...blog aku nie mmg ibarat diari bg aku,,,di cni la tmpt aku luahkan perasaan aku terutamanya sal my lovely ZULFAHMEY ZULKIFLY....mesti kowg ase jemu sbb xada ctew len an??tp aku xkisah pon...sbb nie blog aku...so skew aty aku lar!!hahahhaha..."

Monday 5 September 2011

anDai Dia tErciPta uNTuk aKU....

hahahhahahahha,,,,lucu laq ble aku pk kan blik.....aku blh rapat ngan owg yg telah MEMUSNAHKAN hidup aku!!!!stu tindakan yg xmsk akal!!!ciap la kau!!kau xknl ag aku mcm mna,,,,kau akn sujud kat kaki aku stu ary 6t...kau tgk la...hahhahahha...kau da mkin msk perangkap aku....


  wlupun aku cdh namun aku ttp kna teruskan hidup nie,,,,akan ku simpan cinta ini jauh d lubuk aty aku....aku kna bangkit untuk teruskan hidup nie wlupun aty nie mmg tgh hancur gler2!!!aku harap kau bhgia ngan keputusan nie.....aku juga harap cinta kau still untk aku wlupun ktew da x bersme....


   urm,,,tipu la klu aku bgthu yg aku akn hidup ngan happy lepas nie....xpyh la kau ssh2 nk bt aku bnci pd kau,,,kerana smsa perknlan ktew,aku da buang perasaan 2 jauh dari lubuk aty aku....aku pun thu kau tentu kecewa ngan keputusan kau 2....tp demi semua owg an??aku ase mmg takdir ktew mcm nie,,,,


  ya Allah,andai di takdirkan jodoh kami bersma,kau dekatkan la aty kami wlupun jarak memisahkan kami,,,,andaikan di takdirkan jua bukan kami tiada jodoh untk bersma,KAU ambil dia dari aty ini,,,,,akan ku redha wlupun aty nie berat untk melepaskan dia....huhuhuhuhuhuhu....

No comments:

Post a Comment