uNtuk kOwg yG tErbaCe BloG niEh...

untuk kowg yg terbce@sengaja bce blog aku niey...

"sowie yea...blog aku nie mmg ibarat diari bg aku,,,di cni la tmpt aku luahkan perasaan aku terutamanya sal my lovely ZULFAHMEY ZULKIFLY....mesti kowg ase jemu sbb xada ctew len an??tp aku xkisah pon...sbb nie blog aku...so skew aty aku lar!!hahahhaha..."

Wednesday 7 September 2011

kEbenaRan uNtuK aKu rEdHai...

  "kalau sy xkahwin ag pun sy xnk kat owg yg cacat mcm awk"..."ee,,awk nie xsdr kew yg dry awk 2 cacat??"..."nasib bek cacat awk hnye dpt dibuktikan melalui x-ray"..."mesti awk single an??sbb xkan ada owg yg nk cple ngan owg cacat mcm awk"....
  
  hahhhahaha...kata2 yg bisa buatkan aku sedih sehari suntuk,,,,hina sgt kew jd owg mcm aku??lucu sgt kew keadaan aku??mengapa ketawakan aku??aku sedar spew aku...xpyh la dktr 2 nk ketawakan aku depan owg rmai....aku mmg sedar yg aku cacat n mmg betul apa yg dktr 2 ckp,,,xkan ada owg yg nk kan owg yg cacat mcm aku nieh!!!aku sedar ttg semua 2 sjak aku dpt thu ttg penyakit aku dlu.....atas alasan 2 gax aku da mls nk pulihkan hbgan aku ngan fhmy...


  bia la aku hidup ngan dunia aku,,,jauh dari semua owg...aku akn ikut setiap permintaan owg len pd dry aku...bia la kau jd 'hamba' pd semua owg...kepada spew2 yg mengenali dry aku,,n mulai ase aku da jauh dri kalian,,aku mohon maaf,,,,aku da malas nk rapat ngan spew2...amat menyakitkan aty aku ble kalian x menghargai aku,,,,aku akn mengorak langkah seowg dry tanpa bantuan dan bimbingan spew2 ag,,,bia la aku begini untk kebhgiaan owg len,,,

No comments:

Post a Comment