uNtuk kOwg yG tErbaCe BloG niEh...

untuk kowg yg terbce@sengaja bce blog aku niey...

"sowie yea...blog aku nie mmg ibarat diari bg aku,,,di cni la tmpt aku luahkan perasaan aku terutamanya sal my lovely ZULFAHMEY ZULKIFLY....mesti kowg ase jemu sbb xada ctew len an??tp aku xkisah pon...sbb nie blog aku...so skew aty aku lar!!hahahhaha..."

Tuesday 20 September 2011

keRaNA mU keKasIH...

  argghh!!!!tegar tul koe lukakan aty koe kerana aku!!!yunx..mmg aku da xmengharapkan koe tp aku xnk koe seksa dry koe mcm tu,,,,wlu apa pun jd...aku tetap sygkan koe...cme aku xblh tunjuk kan syg nie...bia aku pendam kan jew...


  terima kasih kerana masih menyayangi aku...namun koe jua sme sperti aku yg mengorbankan perasaan msg2...demi kebaikkan msg2...tq yunx!!! aku harap perasaan nie tetap kekal smpy ke akhir hayat nie...dan aku selalu doakan ktew akn di tkdirkan bersme hgga ke akhir hayat....




No comments:

Post a Comment