uNtuk kOwg yG tErbaCe BloG niEh...

untuk kowg yg terbce@sengaja bce blog aku niey...

"sowie yea...blog aku nie mmg ibarat diari bg aku,,,di cni la tmpt aku luahkan perasaan aku terutamanya sal my lovely ZULFAHMEY ZULKIFLY....mesti kowg ase jemu sbb xada ctew len an??tp aku xkisah pon...sbb nie blog aku...so skew aty aku lar!!hahahhaha..."

Sunday 25 September 2011

hErrMMMmmm

  aku da cbe untk lpekan koe...tp ble aku diam,koe akn cri aku laq...aduhssss....aku sedar yg ktew xmungkin kan bersatu ag....sbb 2 aku da larikan dry dri koe..mslh skrg,,,ktew msg2 xblh tipu dry n aty msg2...ktew msh perlukan stu sme len....
  
  ntah mengapa aku msh merindui dry mu...aku ase mcm hidup nie terlalu sunyi tnpa dry mu....tp...klu btul koe bt apa yg koe ckp 2 aku gax la yg akn mkn aty....
  
  tp ble aku pk kan blik smpy ble aku harus hidup mcm nie??hidup ngan byg2 koe...hidup dan bernafas ngan kenangan cinta ktew yg dlu??aku harus gax bna kuarga aku sendry nanti....smpy bler aku akn bertahan begini???


  aku xthu mcm mna aku nk lupakan semua kenangan ktew bersme....AKU XTHU!!!!!andai ada ubat,,aku sggp mkn...aku kurus bkn kerana xada selera nk mkn,,tp kerana zahir dan batin aku nie terlalu merindui dry mu!!!hnye tuhan jew yg thu betapa seksanye menanggung wndu d aty nie....

No comments:

Post a Comment