uNtuk kOwg yG tErbaCe BloG niEh...

untuk kowg yg terbce@sengaja bce blog aku niey...

"sowie yea...blog aku nie mmg ibarat diari bg aku,,,di cni la tmpt aku luahkan perasaan aku terutamanya sal my lovely ZULFAHMEY ZULKIFLY....mesti kowg ase jemu sbb xada ctew len an??tp aku xkisah pon...sbb nie blog aku...so skew aty aku lar!!hahahhaha..."

Thursday 8 September 2011

cAtaTAn 8/9/2011

  mungkin kerana aku selalu diam and mengikut kata semua owg 2 yg membuatkan aku sering menjdi mangsa keadaan...tp xpew...aku da biase ngan keadaan nie...da biase sgt!!!time ssh semua owg cri aku,,,try lau time senang,,,xkan ada owg yg igtkan aku ag.....aku an mmg jenis yg redha ngan semua keadaan.....


  ya Allah,,,knp xd aku xada kekuatan untk pndg mke dia???knp??bkn kew dia yg aku wndui selama nie???knp semuanye terjd serentak???knp??uh...aku mmg seowg pmpuan yg lemah!!!!tp yg pasti skrg dia chat n mkin comel!!!hahahhahaha....da gler byg blik da aku nie.....hehhehehhehe.....xsdr dry betul aku nie....urmmm,,,,


   tp ase sweet sgt semlm mse aku mengadu kat dia,,,,dia ttp bela aku,,,padan mke kau dktr...hahahahha,,,pndy sgt mengata aku.....uweeekkkkkkkkkk!!!hahahhahah....skew2 sbb nsb aku dibela.....hahhahha....pew2 pun thnx ep???hope ktew still blh berkwn wlupun 2 amat susah untk ktew terima....mulai saat nie aku harus kwl dry aku....

No comments:

Post a Comment