uNtuk kOwg yG tErbaCe BloG niEh...

untuk kowg yg terbce@sengaja bce blog aku niey...

"sowie yea...blog aku nie mmg ibarat diari bg aku,,,di cni la tmpt aku luahkan perasaan aku terutamanya sal my lovely ZULFAHMEY ZULKIFLY....mesti kowg ase jemu sbb xada ctew len an??tp aku xkisah pon...sbb nie blog aku...so skew aty aku lar!!hahahhaha..."

Saturday 10 September 2011

sEtIap MaLAm aKu............

   da lme asenye xtulis pew2 lam blog nie,,,,urm,,,npew la mslh sentiasa ada..???aku xpnah mntk tp still dtg gax...eeeeerrrrrrrrgggggggghhh!!!!!!!!!!!!npew2????ssh la hidup mcm nie,,,,uh,,,,,tp aku still tenang hidup mcm nie wlupun byk dugaan mendtg....


   mmg byk kekurangan dry nie...tp aku redhainye,,,,asal dia selalu ada di samping aku,,,,thanx yunx,,,aku thu kau still take care sal aku,,,nk nangis ase ble kau bertnyekan ttg kechtan aku n kau mengetahui setiap langkah yg aku atur nie,,,,mmg telah aku duga,namun aku xblh berharap pd bnda yg x pasti,,,,


  cukup la ngan ucapan nitez and take care pada setiap mlm,,,ia da cukup bt aku berbunga2 bhgia......wah,,,!!!masih kuat ag upenye ikatan kasih antara ktew,,,tp npew ktew perlu sembunyikan semua 2 hanya kerana nk penuhi permintaan semua owg???knp2????

No comments:

Post a Comment