uNtuk kOwg yG tErbaCe BloG niEh...

untuk kowg yg terbce@sengaja bce blog aku niey...

"sowie yea...blog aku nie mmg ibarat diari bg aku,,,di cni la tmpt aku luahkan perasaan aku terutamanya sal my lovely ZULFAHMEY ZULKIFLY....mesti kowg ase jemu sbb xada ctew len an??tp aku xkisah pon...sbb nie blog aku...so skew aty aku lar!!hahahhaha..."

Tuesday 27 September 2011

beNda2 PliK.....

  hahhahahah.....mcm2 bnda plik jdik pd aku lam mse 2 3 ary nie...first,,,,my ex bf....mohd iqmal fazly mcm terlalu rapat ngan aku....ada kew ptt dia mntk aku bt keptsan untk dia sma ada ptt x dia p temuduga...sah2 bnda 2 pntg tp still suh aku bt keptsan...plik2....n dia mcm skew sgt find aku n luahkan mcm2....aku ase semkin hmpr laq ngan dia....huhuhuhuh....


  second thing yg plik laq...sal fhmy....tetbe laq aku ase dia mkin berubh...dia mkin cbe ambil thu sal aku...huhuhuhu....bnrkah nie stu petanda yg bek??pew2 pun thanx 4 my beloved bro....koe byk tlg aku lam pulikan sal aku ngan fhmy....luv u bro..hikhihkhihk...pew2 pun aku btl2 touching ngan statement fhmy semlm....KAU DI PAKSA AKU TERPAKSA.....uh..stu statement yg blh bt aku xtdw semlman....boy,,i will always love u!!!aku hope sgt...suatu ary nanti aku dpt tgk koe bhgia wlupun bkn ngan aku....stu ag koe perlu thu....aku 'curi2' upload gmbr2 koe dri fb koe...heheheheheeh...sowie...aku terpkse...sbb aku RINDU koe...hehheheh....




  bnda ketiga yg plik.....ary nie aku asyik gdh ngan gf exbf aku jew...hahahhaha...mcm sial la....ada ke ptt diaowg cri gdh nga aku...sdgkan aku da berlembut???ee...kowg igt aku pew???sbr2 aku pun ada bts gax....bkn senang kowg nk pijak2 aku....



  btl kew time aku hpy,aku xigt dunia??aku xhiraukan penderitaan owg len??sekejam 2 kew aku nie??thanx kwn!!!



No comments:

Post a Comment