uNtuk kOwg yG tErbaCe BloG niEh...

untuk kowg yg terbce@sengaja bce blog aku niey...

"sowie yea...blog aku nie mmg ibarat diari bg aku,,,di cni la tmpt aku luahkan perasaan aku terutamanya sal my lovely ZULFAHMEY ZULKIFLY....mesti kowg ase jemu sbb xada ctew len an??tp aku xkisah pon...sbb nie blog aku...so skew aty aku lar!!hahahhaha..."

Thursday 29 September 2011

kIsaH aRy NiE....

    ary nie kat umah arwah nenek aku ada bt tahlil....menu utama ialah paprik ikan keli...yum2....(aku xmkn pun...sbb aku xpnah mkn dri dlu ag).....so mak arahkan aku p beli ikan keli ngan shbt aku merangkap shbt fhmy gax....MAT ALE...tp yg lucunye...mak xbg aku p sowg bli ikan keli 2 cz takut aku jmpe ngan fhmy!!!!hahahahhaha...xlogik lgsg alasan 2...dia ciap suh papa aku temankan aku....sedangkan aku blh jmpe fhmy ble2 mse jew...cme aku yg xmau....aku kan da janji xkan kacau hidup dia ag....


    ase nk nangis gax semlm ble dgr ctew yg mat ale bgthu sal apa yg terjdi mlm 2...dia bersggh2 nk perthnkan aku smpy rela dia jd mangsa....dia rela dihina aslkan mak xmrhkan aku,,,,smpy mcm 2 kasih dia pd aku...syg!!!u sooo sweetzzz.....thanx....tp aku still nk mrh gax!!!npew la koe bt mcm 2??jatuhkan maruah dry sendry kerana aku.....aku thu ktew berdua ssh untk lpekan antra stu sme lain....sbb msh ada ikatan utuh antra ktew berdua,...hnye ktew yg thu.....


    mse ikut papa ke kolam ikan xd...aku mmg ase len.....kenangan seperti bermain2 diminda...da lama aku xjejakkan kaki ke c2....byk kenangan ktew d c2...wah!!!kebtlan laq ada sebuah motor LC merah DBU 7792....memori semkin mengusik kalbu....kak ngah !!knp dia pndg aku mcm 2??uh...maybe dia mrh sbb aku bt koe mcm 2...adk koe pun sme xsenyum lgsg tgk aku....mcm mna aku nk terangkan hal sebnr pd dia owg??aduh!!!pw pun kenangan di kolam ikan 2 msh segar lam memori aku.....

No comments:

Post a Comment